Bad Bieber novell del 4






nmg kan inte fatta att vi har 2 barn! Jag och Justin Bieber Drew! Jag slog honom i pungen för att beskriva min kärlek till honom.
"FAN IN I HELVETE!!!!!!!!!!" skrek jag.
"What?" frågade Justin Bieber.
"You ball didn't break." sa jag och gick hemåt med Justin Bieber Drew.
Utanför stod Missbildningen och rökte.

Han hade klippt sig.
"Hello Missbildningen!" skrek jag.
Han blev nog arg för han började jaga mig med cigaretterna.
Jag sprang in med Justin Bieber Drew i min lägenhet han pissade på mitt golv.
"LICK IT UP!!!" skrek jag till honom och han gjorde det men han blev inte gravid så jag slog honom.
Han fick ett djupt sår i röven eftersom jag tryckte upp en trasig vas där.
"That is the mens i told you ha ha" sa jag och tryckte in vasen i hans snopp också.
"AOTHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!" skrek han och slog mig i pungen. Den hade växt fram under natten.
"Oh nooo!!!" skrek Justin Bieber Drew. "Wheres my children?!"
"Oops i put them in my trashbag they are probably at the dump." sa jag och Justin slog mig i pungen igen.
Pungen blev grön. Jag fick damp. Jag sprang in i Missbildningen. Han ramlade för han var bög. Så jag slog han i pungen men det fanns ingen han hade inga spermier där så hans pung var helt tom.
"Where is your spermier?" frågade jag.
Han slog mig i huvudet med en stekpanna.
Sedan kom Justin Bieber Drew och räddade mig han hade tagit på sig bög kläder.


Han kom och kramade mig och frågade hur jag mådde.
"You look gay" sa jag och då............................................................





Sådär jag hoppas att ni gillar den! Äntligen lite spänning!
KOMMENTERA FÖR MERA.




Kommentarer
Mitt jävla coola namn är: voxx

mera :D

2012-07-01 @ 14:28:43

KOMMENTERA HÄÄÄÄÄÄR:

bitch please:
Kom ihåg mig?

E-postadress så vi kan stalka dig ? :

En vacker blogg har du antagligen...:

skriv och ha kul och sådär:

Trackback
RSS 2.0