Bad Bieber Novell del 1

"Please set your seatbelts on, we now go to the ground" sa den hesa piloten. Jag ställde ner min cola det nerfälldbara bordet, och knäppte fast bältet. Sen tog jag min cola och fällde upp bordet igen. Min pojkvän Jesper kom från toaletten och satte sig bredvid mig.
"Nu är vi äntligen i USA, babe" sa han och pussade mig på ögonlocken, som vanligt.
"Äntligen!" skrek jag och gubben framför oss börja peta sig i näsan.
"Vad vill du göra?" sa Jesper och log. 
"Jag vill nog bara slappa på hotellrummet för att jag är väldigt trött" sa jag och gäspade dramatiskt.
"Oki doki" fnissade Jesper. Jag slog till honom i armen så han började blöda ojdå.
"Ojdå tix du vet, du kanske bör hälla knark över dedär."
"JA DU HAR RÄTT JÄVLAR ANAMMA"
Sedan skrattade vi så han brottade ner han dendära missbildade människan framför.

så såg han ut

När vi var framme på hotellet så la jag mig i dushen och sov med vattnet på.
"Aaaaarggggggggggggggggggggggggaaaaaaaaaa" skrek jag så att Jesper kom till mig.
"Vafan du har kläderna på dig" sa han och vände på klacken. "Jag ska gå ut och röka brajj nu be right back, babe"
"Okej," sa jag "Jag ska bara gå och köpa en kjol"
"Då ses vi i sängen om tjugo minuter" sa han och blinkade
"Oh yeah" jag gick ut från hotellet till närmsta butik och köpte en jätte sexig blå kjol.
 
Jag tog på mig den och gick till rummet. 
"Baby, baby, baby oooohh" 
"LYSSNAR DU PÅ BIEBER UTAN MIG ?!?!?!!?!?" skrek jag och jag hörde ett likadant skrik innifån. "Vafan, det är inte Baby!" viskade jag för mig själv och öppnade dörren...


Så va tycks ? det var våran första novell, och den blev ganska bra, det kommer ju en fortsättning såklart :) 


Kommentarer

KOMMENTERA HÄÄÄÄÄÄR:

bitch please:
Kom ihåg mig?

E-postadress så vi kan stalka dig ? :

En vacker blogg har du antagligen...:

skriv och ha kul och sådär:

Trackback
RSS 2.0