Bad Bieber Novell del 2

... och där låg Jesper med Selena Gomez och juckade.
"Okelli dokelli" sa jag glatt och slog Selena på röven.
"WHAT THE FUCK????????????????????????????????" grymtade hon då.
"Jesper din lilla fjärt" sa jag och bitch slapade honom. 
"Gud förlåt det var inte meningen jag typ somnade och hon våldtog mig!" sa han och tog en spritflaska och drack i stora klunkar.
"Fan ta dig, du är full din jävel!" skrek jag och sprang ut. På vägen kom Missbildningen.
 

Det börja regna och jag satte mig på marken. Fy fan asså. Sen kom en gubbe och sprang på mig så jag börja blöda. En kille kom efter och skrek
"What the hell is your problem?!" gubben vände sig om och börja gråta.
"Im so sorry, i like cocain, bye!"  ooch så sprang han iväg.
"Shit dick" suckade killen och satte sig på röva bredvid mig. "Are you alright?"
"Noooooooooooooo!!!! My boyfriend just had sex with Selena Gomez" snyftade jag
"DAFAQ?!?!?!?!?!?" skrek han.
"But, you know, shit happens"
"Yes" svarade han och tog av sig byxorna och sket på gatan.
Jag tittade på hans underbara ben. OMG DET ÄR JUSTIN BIEBERS BEN DOM ÄR HÅRIGA.
 
" OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMg OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG  OMG OMG it is Justin Bieber Drew!!!" skrek jag och svimmade.
"Are you okay?" frågade Justin Bieber Drew när jag vaknade.
"Yes I am, Justin Bieber Drew," svarade jag.
"Good, what your name? frågade Justin Bieber Drew.
"My name is Britta."
"Britta? What a ummm... beautiful name." sa Justin Bieber Drew. "Shall we go to the gas station and eat some räkor?" frågade  Justin Bieber Drew.
"Sure thing,  Justin Bieber Drew  !!!!!!!!!!" svarade jag och log.

 
såhär log jag 

"You have a beautiful smile" sa Justin Bieber Drew.
"I know you sexy beast" sa jag till  Justin Bieber Drew och log ännu större.
Han blev nog rädd för mig för han såg förlamad ut i ansiktet så jag slog Justin Bieber Drew. Men inte så hårt som på Jesper. Han log sitt speciella leende och böjde sig fram och............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Kommentarer
Mitt jävla coola namn är: ida

haha FUCKED UP story!! loove it :D
haha, jag ser att ni är directioners? LOVE IT!!
WIN-WIN :D:D

Svar: Kommer fler, PROMISE!!!!!!!!! :)
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-13 @ 18:37:15
Min blogg heter: : http://idasmusik.blogg.se/
Mitt jävla coola namn är: ebba<33

älskar verkligen justin bieber så fortsätter nog att kolla eran blogg! :D<3

Svar: Gör det det e värt mödaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!! ;)
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-13 @ 18:42:22
Min blogg heter: : http://ebbasweetbieber.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: ♥ L I N D A

sv: jo det stavas beliebers ;)

Svar: Mmmmm, vi vet men tycker det va mer effektivt ;)
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-13 @ 19:05:16
Min blogg heter: : http://xiaos.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: ebba<33

ja :)

Svar: Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-13 @ 19:07:16
Min blogg heter: : http://ebbasweetbieber.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: Ida Lindborg

hihi på eran header där, det stavas belieber hihi! Men jag ska nog börja följa denna, för älskar verklige Bieber :D

2012-06-13 @ 20:40:33
Min blogg heter: : http://youknowiidaa.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: Ina♥

Naajs :)

Svar: Taccck :)
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-13 @ 22:22:56
Min blogg heter: : http://knaset.blogg.se

KOMMENTERA HÄÄÄÄÄÄR:

bitch please:
Kom ihåg mig?

E-postadress så vi kan stalka dig ? :

En vacker blogg har du antagligen...:

skriv och ha kul och sådär:

Trackback
RSS 2.0