Bad Bieber Novell del 3

.............................................................rapade på mig.
"Fifaan, you smells like cow brain" sa jag och fläktade med handen "Eww"
"Sorry I burp a lot when I don't like Selena" sa Justin Bieber Drew "Did she really had sex with your boyfriend?" frågade han och kliade sig på röva.
"Yes, she did and she have a really big fat ass"
"Hum, yeah whatever she didn't liked me cause she beat the shit out of me when I drew an ugly nose. And speaking of noses, where are you from? You're nose looks weird"
"I'm from Sweden, and Justin Bieber Drew, you should now that swedes are bad. Really bad." sa jag och slickade mig på näsan, vafan det va inget fel med mina näsa!
"Isn't Sweden where everyone farts and kill everyone who poops in anothers garden?" frågade  Justin Bieber Drew.
"FUCK YEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAA " sa jag och sparkade ut sperman ut hans pungkula.
"What the hell" sa han och slickade upp det. Han blev gravid direkt och vi åkte ambulans för att han skulle föda.
Det var en blandras mellan en Collie och  Justin Bieber Drew 

såhär såg den ut
"Aww how cute!" sa jag oh tog upp en hammare och slog sönder samma pungkula igen för att han hade lagat den men jag ville att han skulle få ett barn till så det fick han nu fanns det två stycken.
Jag gick och pratade med sjuksköterskan som födde ut hans barn ur hans snopp. Hon hette Missbildningen.


Hon såg konstig ut så jag blev rädd.
"Hello" sa hon, "my name is Missbildningen"
"Oh, hi, you have blood on your hand" sa jag. Hon svarade att det var från att hon förlöste barn/hunden.
Sen gick jag till Justin Bieber Drew som höll barn/hunden i famnen.
"How are you?" frågade jag och tog fram en potta
"I'm fine, thank you for giving me this lovely baby " sa han och pussade barn/hunden, jag höll upp pottan och sa:
"Now you gonna have mens for a year" sa jag och slickade på pottan "And i am the mother becuase it was thanks to me and my ninja skills that i beat the fuck out of you and you got pregnant"
"Yes, ofcourse darling" sa han och kysste mig.HOLY SHIT DET VA NAJS ASSÅ. Han smakade mjölk och hans parfym Someday.

Gött gött men lite bögigt. Jag blev så attraherad så jag satte mig på sängen och puttade ner barnhundjävel och kysste Justin Bieber Drew. Barnhundjäveln började gråta så jag stampade på den så han dog. Tror jag. Ojsan.
Sedan så gick vi ifrån sjukhuset för att kedjeröka och knarka loss plus att Justin behövde spy för han mådde as sa han och spydde i min mun. Jag tror det kom sperma och jag har ju ingen kondom på mig OMG.
Jag gick till någons hus och knackade på. När han öppnade gick jag till badrummet och kollade om det var ett plustecken det var det.
"OJKI POJSKI!!!"skrek jag och sprang till Justin.
"Justin you spydde sperm in my mouth now i am pregnant." Vi åkte tillbaka till sjukhuset och jag födde ett barn.
Det blev en blandras mellan Mig, Bieber och en collie.

Den fick tuttar och resten såg ut som Justin och Collie.
"WHAT SEX IS IT??!?!?!?" frågade jag Missbildningen.
"It is an blandras." svarade Missbildningen.





Kommentarer
Mitt jävla coola namn är: Ina♥

Varsågod :)

Tack ska du ha! :D

2012-06-14 @ 14:16:17
Min blogg heter: : http://knaset.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: Ina♥

Aa såg det, hur gammal är du?

2012-06-14 @ 14:23:15
Min blogg heter: : http://knaset.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: Ina♥

Aa :)

Svar: vad jävls tjgu
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-14 @ 14:24:54
Min blogg heter: : http://knaset.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: Ina♥

Jaha okej :)
jag är 15 :)

Svar: k bar,m
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-14 @ 14:25:26
Min blogg heter: : http://knaset.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: Ina♥

Haha aa :)

Vård och omsorgs programmet hade jag tänkt :)

Svar: skiter jag i
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-14 @ 14:30:40
Min blogg heter: : http://knaset.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: Ina♥

Sjuksköterska eller psykolog :)

Svar: är du psykopat??????
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-14 @ 14:32:34
Min blogg heter: : http://knaset.blogg.se
Mitt jävla coola namn är: E

Jävla pervo!
vem fan skriver sådant?! Usch, ska stämma dig om du fortsätter!

Svar: ursäkta mig et ska inte häna igen
Alex & Sanna & Dessie

2012-06-17 @ 22:37:04
Mitt jävla coola namn är: Anonym

As bra

2013-03-27 @ 13:42:39

KOMMENTERA HÄÄÄÄÄÄR:

bitch please:
Kom ihåg mig?

E-postadress så vi kan stalka dig ? :

En vacker blogg har du antagligen...:

skriv och ha kul och sådär:

Trackback
RSS 2.0